گردهمایی سالیانه مؤسسه در آذرماه ۱۴۰۰

تالار معلم تبریز، جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ میزبان گردهمایی موسسه خیریه ابرار قائم تبریز بود.
گردهمایی سالانه موسسه خیریه ابرار قائم تبریز، جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ با حضور خیرین، معتمدین و شهروندان کلانشهر تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به پاندمی کرونا برگزار شد.
در این مراسم از گواهینامه استاندارد بین المللی این موسسه خیریه رونمایی شد.
ابرار قائم اولین موسسه خیریه خارج از پایتخت و چهارمین خیریه کشور است که در راستای شفافیت مالی و عملكردي ، موفق به کسب گواهی استاندارد بین المللی موسسات خيريه از شركت اس جی اس می شود.
در بخش دیگری از این همایش از آقايان حاج مهدی نمازی، از خیرین و همکار داوطلب موسسه در حوزه رهن مسكن مددجویان، فرشید خوشپوری، خبرنگار و فعال اجتماعی،عظیم قیچی سازكوهنورد برتر بين المللي و هميار و حامي معنوي موسسه و سركار خانم عفت تقي زاده همكار داوطلب امور مالي موسسه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
همچنین آقایان حاج مجيد سارخاني رئيس هيئت مديره و حاج سعيد جلالی از اعضای هیات امنای موسسه و دکتر خلیل ساعی، مدیر عامل این موسسه از سخنرانان این مراسم بودند.
گفتنی است، موسسه خیریه ابرار قائم تبریز در سال ۱۳۸۷ تشکیل شد. این موسسه فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز از فرمانداری تبریز آغاز کرد. این موسسه خیریه در راستای تامین و بهسازي مسکن مناسب برای افراد بی بضاعت در پنج حوزه تعمیرات مسکن، احداث مسکن، تامین مسکن، تامین کمک هزینه رهن مسکن و تامین مصالح و تجهيزات ساختمانی فعالیت می کند.

♦ گزارش تصویری گردهمایی

موسسه در این گردهمایی از سند گواهی استاندارد بین المللی کسب شده توسط این موسسه رونمایی کرد.

موسسه خیریه ابرار قائم در راستای ایجاد شفافیت مالی و عملکردی و جلب اعتماد خیرین، بعد از دو سال تلاش موفق به اخذ گواهی استاندارد بین المللی از شرکت اس جی اس شد.

خیریه ابرار قائم اولین موسسه خیریه خارج از پایتخت و چهارمین موسسه خیریه در کشور است که توانسته است، گواهی استاندارد بین المللی دریافت کند.

همچنین در حال حاضر ابرار قائم تنها خیریه فعال در حوزه ای غیر از حوزه سلامت است که موفق به دریافت این نشان استاندادر شده است.

طبق این دستآورد، عملكرد مالي و اجرايي موسسه وتمامي فرآيندهاي جاري موسسه در دوازده سر فصل   و ٩٩ ديمانسيون مورد بررسی قرار گرفته و آمار و اطلاعات تمامی این مراحل نیز در دسترس خیرین قرار می گیرد.

سند گواهی استاندارد، در جریان گردهمایی سالانه موسسه خیریه ابرار قائم، توسط نمایندگان هیات مديره و هيئت امنا آقایان  حاج مجید سارخاني ، مهندس عباس کرگانی، حاج جواد کنعانی زاده و مدیر عامل موسسه، دکترخلیل ساعی، رونمایی و امضا شد.

گفتنی است، شرکت SGS یکی از موسسات بین المللی است که اقدام به بررسی و ارائه گواهی استاندارد به موسسات خیریه می کند و دریافت این گواهی استاندارد به منزله شفافیت مالی و عملکردی موسسه به منظور جلب اعتماد عمومی، محسوب می شود.

هيئت امنا و هيئت مديره موسسه خیریه ابرار قائم تبریز در حاشیه مراسم گردهمایی سالانه این موسسه که با حضور خیرین شهرمان برگزار شد، از همکاران تلاشگر داوطلب و حامیان معنوي این موسسه تقدیر کردند.

موسسه خیریه ابرار قائم تبریز در پایان همایش سالانه موسسه به پاس زحمات بدون چشمداشت و خالصانه همکاران داوطلب، از ۴ عضو داوطلب و حامی معنوي  موسسه با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی کردند.

بر همین اساس،آقاي حاج مهدی نمازی، داوطلب فعال در حوزه رهن مسكن  مددجویان اولین نفری بود که در این مراسم  از ايشان تقدیر شد.

سركار خانم عفت تقی زاده داوطلب فعال حوزه امور مالي موسسه نيز به پاس تلاش  ارزشمندشان مورد تقدیر قرار گرفت.

از بین حامیان معنوي موسسه خیریه ابرار قائم نیز، آقاي فرشید خوش پوری، داوطلب فعال حوزه رسانه و آقاي عظیم قیچی ساز، کوهنورد برتر بین المللی و حامی معنوی موسسه مورد تقدیر قرار گرفتند.

برنامه گردهمایی سالانه موسسه خیریه ابرار قائم تبریز جمعه دوازدهم آذر ۱۴۰۰ با حضور خیرین شهر در تالار معلم برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.